ΑρχικήΔραστηριότητες ΕνορίαςΠροσκυνηματικές εκδρομές

Προσκυνηματικές εκδρομές

ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑ ΣΤΑ ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΑ

Webp.net-resizeimage 1Η ΕΝΟΡΙΑ ΕΓΛΥΚΑΔΟΣ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑ ΣΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΤΟΠΟΥΣ. ΟΙ 45 ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ ΠΡΟΣΚΥΝΗΤΕΣ ΕΙΧΑΝ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΕΥΧΗΘΟΥΝ ΣΤΟΝ ΠΑΝΑΓΙΟ ΤΑΦΟ, ΣΤΗΝ ΑΓΡΥΠΝΙΑ ΣΤΟ ΝΑΟ ΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΕΩΣ, ΣΤΟ ΘΕΟΔΕΓΜΟΝ ΣΠΗΛΑΙΟ ΤΗΣ ΓΕΝΝΗΣΕΩΣ, ΣΤΗ ΝΑΖΑΡΕΤ, ΣΤΗ ΚΑΝΑ, ΣΤΟ ΘΑΒΩΡ, ΣΤΗ ΓΑΛΙΛΑΙΑ, ΣΤΟΝ ΙΟΡΔΑΝΗ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΑ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑΤΑ. ΜΕΤΑΦΕΡΑΜΕ ΕΥΧΕΣ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΟΥ ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΩΝ Κ.ΘΕΟΦΙΛΟΥ, ΤΩΝ ΑΓΙΟΤΑΦΙΤΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ, ΤΩΝ ΠΑΤΡΙΝΩΝ ΑΓΙΟΤΑΦΙΤΩΝ,ΤΟΥ Π.ΙΓΝΑΤΙΟΥ, ΤΟΥ Π.ΧΑΡΙΤΩΝΟΣ, ΤΟΥ Π.ΝΙΚΗΤΑ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ.

ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑ ΣΤΗΝ Ι.Μ.ΜΠΟΥΡΑΣ ΚΑΙ ΑΓ.ΘΕΟΔΩΡΑΣ ΒΑΣΤΑΣ

WP 20160924 12 22 27 ProΗ Ενορία μας είχε την ευλογία να πραγματοποιήσει ένα ακόμη προσκύνημα. Αυτή τη φορά προσκυνήσαμε στην Ιερά Μονή Μπούρας την Παναγία τη ΜΕΓΑΛΟΜΑΤΑ και εν συνεχεία πήγαμε στην Αγία Θεοδώρα  Βάστα, όπου πήραμε την ευλογία της Αγίας. Η διαδρομή προς την Αγία Θεοδώρα Βάστα αποζημιώνει και με το παραπάνω τον επισκέπτη, αφού το τοπίο είναι ειδυλλιακό. Καθώς κανείς πλησιάζει το βουητό των νερών που αναβλύζουν από τα θεμέλια της μικρής εκκλησίας ακούγεται ολοένα και εντονότερο, προκαλώντας στον επισκέπτη δέος μπροστά στο θέαμα που τελικά αντικρύζει.

Δεκαεφτά μεγάλα δέντρα ξεπηδούν από την στέγη ενός μικρού πέτρινου ναϊδρίου στην Αγία Θεοδώρα Βάστα,  την ώρα που από τα θεμέλιά της αναβλύζουν τα νερά ενός κεφαλαριού. Γιορτάζει στις 11 Σεπτεμβρίου, ωστόσο χιλιάδες προσκυνητές επισκέπτονται το εκκλησάκι όλο το χρόνο για να προσκυνήσουν και να θαυμάσουν αυτό το μοναδικό σύμπλεγμα. Ένα ανεξήγητο θαύμα της φύσης που κυριαρχεί στο γαλήνιο αυτό τοπίο.

Όσο εντυπωσιακή είναι η εικόνα του μικρού Ναού της Αγίας Θεοδώρας, άλλο τόσο εντυπωσιακή είναι η ιστορία της ζωής της.

Το απόγευμα επισκεφτήκανε τη όμορφη Κυπαρισσία, ήπιαμε τον καφέ μας σε παραλιακή καφετέρια και εν συνεχεία πήραμε το δρόμο της επιστροφής.

ΙΕΡΟ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑ ΣΤΗΝ ΤΗΝΟ

WP 20160623 14 25 14 ProΜας αξίωσε ο Πανάγαθος Θεός να επισκεφτούμε το ευλογημένο νησί της Τήνου και να προσκυνήσουμε την θαυματουργή Εικόνα της Μεγαλόχαρης.

Η ενορία μας για πρώτη φορά με μια ομάδα ευλαβών προσκυνητών απεφάσισε να ταξιδέψει προς την Τήνο προκειμένου να προσκυνήσει την Μεγαλόχαρη. Το προσκύνημα ευλογημένο, οι εντυπώσεις υπέροχες .

Την Πέμπτη 23 Ιουνίου στις 3 τα ξημερώματα ξεκινήσαμε για την Ραφήνα όπου εκεί πήραμε το πλοίο της γραμμής για Άνδρο  και Τήνο. Το μεσημέρι καταλύσαμε στο Ξενοδοχείο  το οποίο βρίσκεται  πολύ κοντά στην Μεγαλόχαρη.

Με πούλμαν και ξεναγό κάναμε μια περιήγηση στο νησί και προσκυνήσαμε στο Κεχροβούνι την Ιερά Μονή  της Αγίας Πελαγίας και την αγία Κάρα της. Το απόγευμα πήγαμε στο περίλαμπρο Ναό Της, ψάλλαμε Τον Εσπερινό και την Ιερά Παράκληση και τοποθετήσαμε την Ιερά Εικόνα στην Θέση Της.

Το πρωί με ευλογία του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου μας και του οικείου Ιεράρχη και με την ευχή του  π.Γεωργίου Φανερού, αρχιερατικού Επιτρόπου της νήσου, λειτουργήσαμε στον Πάνσεπτο Ναό Της, διακονούντος του Αρχιδιακόνου π. Αντωνίου.

Το βράδυ επιστρέψαμε στα σπίτια μας, με γεμάτες τις πνευματικές μπαταρίες  και περίσσιες ευλογίες από την γλυκιά  μας ΜΕΓΑΛΟΧΑΡΗ ΤΗΣ ΤΗΝΟΥ.

ΑΣ ΜΑΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ ΟΛΟΥΣ.

ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑ ΣΤΗΝ ΠΡΕΒΕΖΑ ΚΑΙ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑ

WP 20151017 11 13 28 ProΤοπροηγούμενο Σάββατο 18 Οκτωβρίου πραγματοποιήθηκε με τη Βοήθεια του Θεού, και τις πρεσβείες του Αποστόλου Ανδρέου, προστάτου και εφόρου της ενορίας μας, προσκύνημα στις Ιερές Μονές Προφήτου Ηλία στην Πρέβεζα και Αγίας Παρασκευής στην Μπούντα, όπου υπάρχει ο Τάφος Της, κατά την παράδοση, ως και η πέτρα που την αποκεφάλισαν.

Πήγαμε στις εκβολές του Αχέροντα και κάναμε βαρκάδα. Απολαύσαμε τη αγρία φύση με τα πανάρχαια  δέντρα και τα εξωτικά πουλιά, ερωδιούς, αλκυονίδες, νερόκοτες κ.λ.π.

Τό  απόγευμα επισκεφτήκαμε την όμορφη Πάργα και αφού ξεκουραστήκαμε, πίνοντας τον καφέ, γυρίσαμε  ενθουσιασμένοι και ευλογημένοι από την επιτυχημένη προσκυνηματική  εκδρομή μας, δίνοντας ραντεβού για νέο ξεκίνημα.

ΤΟΥ ΦΙΛΙΚΟΥ ΜΑΣ……ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑ

DSC 0453Ο Φιλικός Κύκλος της ενορίας πραγματοποίησε ιερό προσκύνημα σε Ιερές Μονές της Ιεράς Μητροπόλεως  Θηβών και Λεβαδείας. Με πολύ σεβασμό πήγαμε καταρχήν, στην πανέμορφη Ιερά Μονή Αγίου Ιωάννου του Θεολόγου, όπου προσκυνήσαμε την εφέστια Εικόνα Του, ως και τους τάφους των σεβ.ΝΙΚΟΔΗΜΟΥ του Γραικού και του αειμνήστου διδασκάλου και πολυγραφοτάτου Θεολόγου π.Μιχαήλ Καρδαμάκη, με το ανάλογο μοναστηριακό κέρασμα.

Εν συνεχεία επισκεφτήκαμε το χωριό Βάγια και την Ιερά Μονή του Αγίου Γεωργίου. Μείναμε έκπληκτοι από παραδεισένια παρουσία και των κτιρίων, του Ναού, των κελιώναλλά και από την αβραμιαία φιλοξενία των μοναχών με Γέροντα τον π.Σιλουανό, από τον οποίον ακούσαμε θεολογικές σκέψεις.

Το απόγευμα φτάσαμε στη Θήβα και στον ενοριακό Ιερό Ναό του Αγίου Νικολάου του εν Βουνένοις. Η χαρά μας ήταν απερίγραπτη όταν συναντήσαμε τον εφημέριο και προϊστάμενο του Ναού π.Ευάγγελο ο οποίος εκείνη την στιγμή τελούσε τον Αναστάσιμο Εσπερινό και την Ιερά Παράκληση προς τον Αγιο. Μας υποδέχτηκε με πολύ αγάπη και ως δρόσος Αερμών έπεσαν τα δροσερά και πνευματικά λόγια του μέσα στην καρδιά μας. Μας μίλησε για την Ανάσταση του Κυρίου μας, ιδιαιτέρως δε για τον Άγιο της καρδιάς μας, τον Νικόλαο των εν Βουνένοις.

Προσκυνήσαμε με πολύ σεβασμό και ευλάβεια το Άγιο Λείψανό Του και εν συνεχεία ο πατήρ Ευάγγελος μας έδειξε τα φιλόξενα αισθήματα του στο Αρχονταρίκι με το απογευματινό πλούσιο κέρασμα, το λεπτό και χαριτωμένο χιούμορ του και το κλείσιμο με ένα τραγούδι παρμένο από τις αξέχαστες Πατρίδες.

Ο π.Κων/νος δοξολόγησε τον Θεό για την ευκαιρία αυτή που του έδωσε ο Θεός και ο Άγιος Νικόλαος ο Νέος, να βρεθεί αυτός και η πρεσβυτέρα του προσκυνητές σε αυτήν την ωραία προσκυνηματική θεωρεία, όπως τόνισε, συνεχάρη τις κυρίες με την δασκάλα τους κ.Κων/να Καλούδη, μετέφερε τις ευλογίες του Αγίου Ανδρέου στις μοναστικές αδελφότητες και συγκινημένος ευχαρίστησε τον π.Ευάγγελο και τους συνεργάτες,-τιδες, για την άψογη φιλοξενία, τον υπέρλαμπρο Ναό του Αγίου και για το πολύπλευρο Κοινωνικό του έργο.

Τόν κάλεσε να επισκεφτεί την Πάτρα, στα ιερά χώματα που πάτησαν οι ευλογημένοι πόδες του Αγίου Ανδρέου του Πρωτοκλήτου Προστάτου και εφόρου της ενορίας και της Πόλεως μας.